Bestuur

Het bestuur van de NBPO bestaat uit:

  • Voorzitter – vacante functie

    Voorzitter

    Momenteel is er een vacature voor de positie van voorzitter. De portefeuille taken zijn verdeeld onder de andere bestuursleden.  
    Heb je interesse om voorzitter te worden? Voor vragen en meer informatie kan je mailen naar voorzitter@nbpo.nl en een bestuurslid zal contact met je opnemen.

    De voorzitter vertegenwoordigt de NBPO en voert bestuurswerkzaamheden uit. Daarnaast is deze verantwoordelijk voor onderstaande portefeuille.

    E-mailadres: voorzitter@nbpo.nl

    Portefeuille:
    • Klachtencommissie
    • Kwaliteit en Activiteiten; Beroepseducatiecommissie, Registratie adviescommissie, activiteiten- en eventcommissie.

  • Saskia Albarda

    Secretaris

    De secretaris is verantwoordelijk voor de voorbereiding en verslaglegging van de bestuursvergaderingen en het up-to-date houden van verenigingsdocumenten.

    E-mailadres: secretaris@nbpo.nl

    Portefeuille:

    • PR & Communicatie; Social Media-commissie en de Websitecommissie
    • Projecten; zorgmarkt commissie, commissie particuliere markt en de commissie zakelijke markt.

  • Francien van Rijt-Artz

    Penningmeester

    De penningmeester beheert de financiën, bepaalt of de plannen van het bestuur financieel haalbaar zijn en vertaalt het beleid naar een financieel overzicht.

    E-mailadres: penningmeester@nbpo.nl

    Portefeuille:
    • Kascontrolecommissie
    • Relatiebeheer
    • Lidmaatschap; ledenwerving, intervisiegroepen, regiogroepen, startersgroepen en ledenonderzoek.

     

Contact

Marieke van As, van het secretariaat, is telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9.00 – 17.00 uur. 

NBPO

Postbus 1058
3860 BB Nijkerk
T 033 – 247 3422
E info@nbpo.nl

Inloggen

WordPress development door Webstation